Am plătit pe cont, iar comanda mea are în continuare statutul neplătit?
Dacă plata a fost făcută online printr-un sistem care teoretic ar trebui să contabilizeze operațiunea imediat (PayU PayPal) vă rugăm să vă asigurați că plata a fost într-adevăr realizată cu succes. Trebuie să accesați contul propriu PayU, PayPal sau contul bancar propriu și verificați dacă plata apare în istoric și statusul acesteia.
Dacă plata a fost realizată cu succes, dar încă nu a ajuns la noi, vă rugăm să ne contactați.
De obicei transferurile bancare și plățile la punctele de plată se contabilizează a doua zi.
Transferurile din băncile străine pot dura aprox. o săptămână sau chair mai mult.
Cea mai des întâlnită problemă legată de întârzierea transferului este reprezentată de erorile din numărul de cont bancar, de aceea vă rugăm să vă asigurați că toate datele introduse sunt corecte.
Dacă termenele de mai sus au expirat, iar plata nu a ajuns la noi, vă rugăm să ne contactați.
Atenție: În timpul depunerii oricărei reclamații privind pierderea unei plăți, vă rugăm să atașați confirmarea de plată (print screen, confirmare PDF, scanare confirmare de plată pe hârtie etc.)
Înapoi