Se poate comanda un produs care nu e pe site sau este indisponibil?

În general nu primim comenzi pentru produse indisponibile.

Dacă putem aduce produsul respectiv într-un termen rezonabil și în condiții transparente, atunci obiectul este afișat pe site cu statusul ”la comandă” și se poate comanda normal.
Dacă produsul are statusul ”indisponibil” sau nu este pe site, atunci de obicei nu avem informații clare când (și dacă) va fi disponibil și la ce preț.
Întrucât facem tot posibilul să realizăm comenzile eficient și transparent și nu facem promisiuni nerealizabile, nu primim comenzi pentru produse indisponibile.

Opțiunea informează-mă când produsul va fi disponibil

În loc să comanzi ceva indisponibil, recomandăm folosirea opțiunii ”informează-mă când produsul va fi disponibil”. Pe pagina fiecărui produs indisponibil există un buton corespunzător și câmpul pentru introducerea e-mailului (dacă ești conectat, nu este ncesar).
Când înregistrăm solicitarea de informare, imediat cum produsul va fi disponibil se va trimite automat informarea.

Atenție, în mod standard pe site apar doar produsele disponibile, dacă nu poți găsi produsul pentru a înregistra cererea de informare, setează filtrul corespunzător la opțiunile de căutare.

De asemenea nu primim solicitări de informare telefonice sau pe e-mail.

Câteodată într-o zi prin depozitul nostru trece peste o mie de produse.
Nu suntem în stare să citim pentru fiecare informațiile și să verificăm cine eventual ar putea fi interesat de obiectul respectiv, de aceea singura opțiune de primire a informației este reprezentată de sistemul nostru automat. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Două excepții

  • Dacă poziția respectivă este o noutate, este un brand aflat în oferta noastră, e indisponibilă pe site, cu siguranță în scurt timp va apărea. Totodată ne puteți contacta cu o întrebare, poate am omis ceva...
  • Dacă nu avem brandul respectiv în oferta noastră, atunci nu colaborăm deloc cu furnizorul acestuia.Suntem deschiși la sugestii de extindere a ofertei, astfel dacă propunerea va fi interesantă putem demara o colaborare, dar produse unitare nu aducem.

Grafic cu istoricul disponibilității

Pe pagina fiecărui produs am atașat și graficul disponibilității, vezi diagrama întrucât oferă multe informații.

  • Când produsul în mod regulat apare și dispare, atunci înseamnă că încercăm să menținem stocul acestuia în conformitate cu cererea, dar pot apărea lipsuri temporare. Dacă în momentul respectiv este indisponibil, verificând istoricul livrărilor anterioare, se poate evalua frecvența acestora și în același timp se poate estima momentul în care produsul va apare din nou în ofertă.
  • Dacă produsul este indisponibil de câteva luni sau nu a fost disponibil niciodată până acum, atunci înseamnă că produsul este indisponibil la distribuitor (producție finalizată sau nu se importă din cauza interesului scăzut) sau am terminat colaborarea cu furnizorul respectiv. În astfel de situații nu are sens să ne întrebați dacă este posibilă aducerea produsului respectiv, întrucât idisponibilitatea la distribuitor reprezintă lipsa posibiliății de aducere.
    Excepție de la situație o reprezintă piesele de schimbi în cazul unor ustensile.
  • Situații atipice posibile pe grafic:
    • Pe grafic nu se vede livrarea, totuși produsul își schimbă statusul în disponibil. Clarificare: produsul a fost rezervat, nu a fost achiziționat, iar perioada de rezervare a expirat.
    • Produsul este mereu disponibil, dar de câteva luni (sau chiar ani) nu există livrări marcate. Clarificare: la ultima livrare am primit o cantitate care acoperă cererea pentru o perioadă lungă, de ex. am achiziționată o cantitate mare dintr-o serie limitată, după epuizarea stocului nu va mai fi disponibilă pe piață.
Înapoi