Poți să vezi comanda, datele exacte de expediere ale produselor respective. În caz de nevoie poți să corectezi individual comanda, poți să adaugi, să ștergi, să modifici cantitatea produselor. Individual poți să adaugi noi comenzi, la cele încă netrimis, economisind costurile de expediere

Panou de operare

Fiecare magazin online tipic îți permite:

  • verificarea statusului realizării comenzii
  • verificarea statusului de plată și realizarea plății
  • monitorizarea coletului

Magazinul nostru la fel, desigur, iar la noi ai acces deplin la editarea comenzii, până la momentul expedierii acesteia.
Ce poți face suplimentar prin panoul de operare individuală?

  • Verifică data estimată de expediere și livrare a comenzii.
    La noi totul este clar, nu trebuie să întrebi dacă produsul este disponibil,
    imediat pe site știi ziua în care curierul va aduce coletul la ușa ta.
  • Să verifici comanda.
    În cazul mai multor poziții, aduse de la diferiți furnizori, poți verifica data exactă în care fiecare produs al comenzii va ajunge la noi și va fi disponibil de livrare.
  • Adaugă produse la comanda în așteptare.
    În ultimul moment ți-ai amintit de un mărunțiș de care aveai nevoie? Nici o problemă, nu trebuie să plătești pentru un alt transport, adăugă produsul la comanda activă până se va expedia.
  • Șterge produse din comandă sau anulează comanda.
    Te-ai răzgândit sau ai nevoie de comandă mai repede, fără să așteptați aducerea unei poziții care blochează comanda?
    Pur și simplu ștergi produsul din comanda sau îl transferi în rezervare și-l plasezi în următoarea comandă pe care intenționezi să o depui în viitor.
  • Rezervă produse.
    Nu dorești ca cineva să cumpere ultima bucată, dar nu vrei ca noi să trimitem coletul, deoarece ai de gând să mai adaugi ceva în următoarele câteva zile?
    Nici o problemă. Poți amâna expedierea comenzii până la 14 zile și poți adăugă alte produse.
    Vrei să rezervi ceva pentru o perioadă mai lungă? Indiferent de posibilitatea de a opri expedierea comenzii, avem un sistem de rezervări unde după o plată parțială pentru produs poți să-l rezervi chiar și pentru o jumătate de an.
  • Modifică metoda de plată.
    Ai ales o plată în avans, dar din anumite motive nu poți face plata? Ai posibilitatea să modifici singur forma de plată în achitare la livrare sau viceversa.
  • Modifică modalitatea de expediere și adresa.
    Ai greșit adresă sau dorești livrarea la serviciu și nu acasă - până la expediere poți modifica în totalitate adresa și poți schimba expeditorul.
    Se ajunge greu la adresa ta? Specifică instrucțiunile pentru curier, vor fi listate pe scrisoarea de drum.
  • Editează conținutul facturii
    Poți alege ce poziții se vor găsi pe factură (pentru restul va fi emis un bon).
    De asemenea, poți modifica adresa pe care se emite factura și poți lista factura direct de pe site-ul nostru.
    Dacă pentru plată ai nevoie de o factură proforma, o poți descărca direct de pe site.
  • Necesități atipice?
    Pe site poți vedea cine este consultantul comenzii tale, poți lăsa observații pentru personalul nostru,
    sau dacă nu puteți face ceva singur prin panoul de operare, trimite un mesaj printr-un comunicator special
    care va conecta mesajul tău și comanda și va asigura că nu va fi pierdut, nimeni nu va uita de el, etc.

Toate acestea (cu excepția rezervărilor pe termen lung) se pot face fără a avea un cont înregistrat.
După plasarea comenzii pe adresa de e-mail, vor fi trimise link-uri de acces speciale care-ți vor permite să face modificări și în același timp te asigură că nici o persoană neautorizată nu poate face acest lucru.


Cum se activează panoul de operare?

- conectează-te și intră în secșiunea ”rezervările mele”
- dacă nu ai cont, dă clic pe link-ul corespunzător din e-mail, care confirmă primirea comenzii, trimis automat în momentul plasării comenzii.

Înapoi