Depunere reclamație:

Numărul comenzii:

Dacă nu a fost notat sau s-a pierdut, se poate găsi în e-mailul trimis automat după plasarea comenzii.

Descrierea problemei::

Aici puteți atașa fotografiile produsului despre care se referă reclamația:

Condiții depunere reclamații

  1. Clintul care face cumpărături în magazinul nostru are dreptul la garanției în condițiile stabilite de normele legale în vigoare.
  2. Returnăm produsele reclamate împreună cu confirmarea vânzării și formularul de reclamații listat, disponibil aici la adresa:

    PJB Hobby Sp. z o.o.
    KoĽmice Wielkie 781 32-020 Wieliczka Polonia


    Atenție: Nu acceptăm coletele trimise cu plata ramburs.
  3. Costul coletului retur este suportat de client. Se returnează apoi dacă reclamația se cataloghează ca fiind fondată.
  4. Returnând produsul se recomandă utilizarea unor forme de expediere ieftine. În cazul utilizării unor opțiuni irațional de scumpe, ne rezervăm dreptul de a respinge returnarea costurilor. În cazul unor neclarități cel mai bine stabiliți detaliile cu magazinul, înainte de expediere.